
در غرب وحشی و در اواخر دهه ۱۹۹۰، کم کم تب اینترنت داغ شد و گنگسترهای اینترنتی درباره سئو با هم اختلاف نظر پیدا کردند. اختلاف آنها به قدری بالا گرفت که درنهایت گنگسرهای اینترنتی به دو دسته سئوی کلاه سفید و سئوی کلاه سیاه تقسیم شدند:
راهنمای جامع استفاده از گوگل آنالیتیکس
افزایش بازدید سایت با ۲۵ روش (%۱۰۰تضمینی و کاملا رایگان)
اگر بخواهید استراتژی دیجیتال مارکتینگ را توسعه دهید، باید از کجا شروع کنید؟
سئوی ,اینترنتی ,سیاه ,کم ,اختلاف ,غرب ,سئوی کلاه ,کلاه سیاه ,دو دسته ,به دو ,دسته سئوی
درباره این سایت